【大女Kayla細女Sofie】林嘉欣分享與囡囡日常點滴:我哋冇睇電視

       39歲金馬獎影后林嘉欣,7年前下嫁導演袁劍偉,婚後生了兩名囡囡,大女Kayla和細女Sofie,一家四口樂也融融,靚媽咪林嘉欣婚後以家庭為重,不時親力親為照顧囡囡。

    嘉欣昨日出席活動,為品牌設計限量版芭蕾舞鞋,她表示女兒亦有學習芭蕾舞,今次可謂雙重意義:「自己好少儲嘢,但呢個品牌我好鐘意又着咗好耐,加埋都儲咗40幾對鞋。(有冇設計畀女兒?)冇出童裝,要睇反應好唔好,亞洲好興母女裝都有市場,而今次香港、中國、日本同法國都有賣好開心。(會否着重女兒腳部護理?)都冇,但無論去遊樂場定沙灘都會畀佢哋赤腳,咁對脊椎同感官發展係最好。」她對於女兒到沙灘玩耍表示冇問題:「唔會過度保護,要畀佢有個危機意識,要訓練佢嘅危機本能。」

    問女兒跳舞是否很利害,嘉欣笑說:「佢哋跳得開心就得,唔考試都冇所謂,成績表我唔係好着緊。(佢有冇藝術天分?)我覺得所有小朋友都有表演欲或創作天分,只要鼓勵會畀佢慢慢建立審美觀。(會想跟你拍戲?)目前冇咁諗法,其實佢哋對我工作唔太清楚,有時會得閒,有時又成日出去。(冇見過你電視上出現?)冇,我哋冇睇電視。(會培育演藝發展?)冇特登,小朋友都鍾意扮演,由佢哋自己玩,我就唔會去干涉。」

    (東方日報 / 蘋果日報)

     

    SHARE