【母女同爆喊】Yumiko自責崩潰:我連工作人員都不如

    鄭希怡(Yumiko)最近同兩歲半囡囡梁浸浸(梁子柔)一齊參加大陸真人騷《不可思議的媽媽》。頭兩集面對扭計狂喊嘅梁浸浸,Yumiko幾度崩潰,更被指疑似爆粗。

    喺啱啱播出嘅一集,母女關係繼續繃緊,情況冇改善之餘,Yumiko再度全面崩潰失控爆喊兼發囡囡脾氣。事緣梁浸浸喺食飯期間大喊,Yumiko用盡方法o氹佢都不得要領,最後Yumiko抱番囡囡入房,但梁浸浸繼續喊唔停,Yumiko終於忍唔住發脾氣向阿女大聲講5次Stop:「你再哭啊,我不理你」。

    不過,當工作人員走過去o氹梁浸浸時,梁浸浸竟然止哭大笑,看在眼裏嘅Yumiko,自責唔識做媽媽,又喊住話:「我連工作人員都不如。」

    有網民睇完呢三集《不》,唔少人都留言叫Yumiko唔好氣餒,不過亦有網民指估計喺屋企湊小朋友責任,主力係喺外傭姐姐身上。雖然備受非議,不過Yumiko今日就喺微博質疑劇組話:「我用各種方法哄了孩子好久好久…怎麼節目都在播我崩潰的片段…」Yumiko又預言會喺嚟緊幾集,自己會絕地反彈,越做越好咁話。

    (蘋果日報)

    SHARE