【遇交通意外致架車Total Loss】莊思明:要去還神

    莊思明(Lisa)今日喺ig貼咗啲手瘀腳瘀嘅相,原來佢日前發生交通意外,好彩人冇事,但佢就留言話:「架車撞到total loss,但我除咗撞瘀手腳之外,竟然一啲事都無!俗語有話『大難不死必有後福』,希望我嘅後福唔會太後先降臨,以後真係要小心揸車啦,因爲唔係每次意外都咁好彩!」之後佢仲寫咗一大堆Hashtag:「#o依家有d唔捨得我架gucci車仔 #以後要加倍小心 #大難不死必有後福 #drivesafe #Fiat原來好硬淨!」

    Lisa今日接受傳媒訪問,佢話:「嗰日喺金鐘花園道落斜,行到轉彎,可能因為之前落完雨,冇為意地下好跣,我又揸得快咗少少,結果唔小心撞咗,我人冇事,自己可以行落車,真係好好彩,但係車房話整番都麻煩,因為啲機件好傷,叫我不如total(劏)咗佢!」Lisa仲話雖然架車揸咗5、6年,而且佢都打算換車,但係冇諗過喺呢個情況吓唔要架車:「我冇諗過佢離棄我會快過我離棄佢,其實真係好唔捨得,佢都真係好堅硬,之前Mona(莊思華)揸呢架車俾人撞過都冇事!」

    Lisa亦都話楊明事後有話咗幾句,佢叫我下次小心啲,唔知喺呢段冇車揸嘅情況下,男友又會唔會做柴可夫呢?佢就話:「佢都唔得閒,我咪自己搭車囉,或者坐人哋啲車,呢個時候係一個好好嘅考驗,測驗一下邊個係我嘅好朋友,明知我撞完車,佢都肯借車俾我,呢個真係好朋友!」至於男友會唔會打算送番架車?Lisa哈哈大笑話:「唔會喇,你當佢係首富咩,我可能過幾日還神兼睇車,我心目中唔會買7人車,太大喇,怕自己控制唔到,多數會買番啲細車!」

    (蘋果日報)

    SHARE