【曾患抑鬱暴食症】王君馨試過最肥有…

    藝人王君馨接受節目訪問,她表示自當選港姐亞軍後,被安排參加內地節目《舞動奇跡2》,她在比賽中順利贏得冠軍在香港及內地一炮而紅,本以為事業從此會一帆風順,可是因主持《日日有食神》表現差,被網民狠狠抨擊令事業急跌谷,面對一連串的狠批,令情緒好抑鬱和壓力失控導致患上暴食症:「自己開始變得好假,冇辦法,因為人哋抨擊你嘅時候,你仲要笑住講:『我以後會做得好啲。』但其實內心係好唔舒服,好唔開心。我唔夠膽喺餐廳食飯,惟有返到屋企不停食。整個焦慮同暴食嘅情緒維持咗九個月至一年,最肥嘅時候曾有127磅,雖然對我嘅身高嚟講唔算係肥,但對一個香港藝人嚟講已經很肥!」

    幸好王君馨找到改變她一生的宗教信仰:「多得趙希洛、周家蔚帶我去教會。」

    王君馨與老公Daniel異地相戀12年,聞說二人曾經分過手,君馨指:「因為佢好妒忌。我要嚟香港做交流生,我唔希望認識每個新朋友,每次Post一張相,佢都要問好多問題。如果連呢啲信任都冇,咁我點可以同你結婚呢?長痛不如短痛,所以我們分咗手。」後來又是信仰的關係,兩人建立了穩定的信任。

    (on.cc東網)

    SHARE