【公公豬Happy Birthday】蘇永康喜收太太驚喜:人到半百還夫復何求

    蘇永康今年3月榮升爸爸,太太馮翠珊為他誕下囝囝蘇展弘(Jazz)。

    自從蘇永康做咗爸爸後,簡直父愛爆棚!

    明天係蘇永康50歲生日,而佢太太喺尋日就提早為老公搞咗個驚喜生日派對。

    原來蘇太四日前靜靜雞回港,暗中相約蘇永康好友雷頌德夫婦、徐濠縈、劉浩龍、黃偉文等為老公慶生,而蘇太好有心準備咗一家三口造型嘅壽包為老公慶生。

    個蛋糕仲寫住「公公豬」真係sweet到爆~

    蘇永康感動留言:「我從不喜歡替自己慶生,感謝太太的安排及Wyman配合.昨晚的surprise dinner原來於四日前太太從倫敦回港立刻暗中行事及訂製我家三口子的人型壽包.衷心感謝好友的到賀,因工未能共聚的亦派太太出席.人到半百還夫復何求?感恩 ps:感謝雷太的homemade b-day cake肥都肥得值 !」

    不過蘇永康最開心應該係今年第一次同仔仔過生日喇!一家團聚最開心。

    (on.cc 東網)

    SHARE