【笑到見牙唔見眼】李家鼎冧爆:孫仔係苦盡甘來嘅「甜」

    藝人李家鼎到尖沙咀出席活動,即場示範以苦瓜製作名為「苦盡甘來」的涼拌菜,又透露將到郵輪上開Talk Show。

    提到早前李家鼎三代同堂食飯影合照,他笑言孫仔即是苦盡甘來的「甜」,雖然他口中抱怨孫仔百厭,但仍遮不住喜悅:「佢幾咁百厭呀!(怕唔怕爺爺?)又唔係驚我,係知道我唔蝦得囉!佢依家13個月大,學緊行,佢阿媽就心痛佢跌,我就覺得由佢跌囉,唔跌點學行呀?」

    問到中秋會否與孫仔過?李家鼎大呻好忙,講到郵輪之旅或可帶孫仔同行?他說:「都想帶埋佢去,但佢太細喇,咩都唔識!(帶女友去?)女咩友呀?師奶就有!」

    李家鼎首次上郵輪開騷,問到會分享哪些話題?他謂:「睇吓到時咩環境囉!(沖繩係港人結婚勝地?)我又唔係日本人,佢哋傻啫。(海外結婚浪漫啲!)落雨拍拖仲浪漫呀!以前一個包一杯水一齊食,捱到咁就浪漫喇!我哋上咗年紀嘅唔講呢啲,大家係睇真性情,係Love Story,邊似你班後生仔呀!」

    (on.cc東網)

    SHARE