【要多謝好多人】李克勤:50歲生日禮物

    歌手李克勤假紅館舉行的一連9場《李克勤慶祝成立30週年演唱會》圓滿落幕,在慶功宴上,克勤謂首先要感激校長譚詠麟(阿倫)前來擔任嘉賓,對方事前更非常認真準備:「佢想好有誠意咁唱我嘅歌,比較少唱嘅,我知佢一直都鍾意《一個人飛》呢首歌,但佢話佢唔係好熟,想早一日嚟綵排,嚇得我!佢又着到好靚仔嚟,誠意十足咁,我係感動嘅,無論去到邊,咩地方佢都會嚟撐我。」他又透露稍後將參與一場雙打羽毛球的世界之戰,他會與溥儀老闆邱子傑一隊,而阿倫則會與他的太太盧淑儀一隊:「你覺得我贏嘅機會係幾多?我覺得會係零囉,一個我老婆,我贏咗返去梗係要跪玻璃啦,一個係校長,贏咗又要殺頭啦。(你放水?)唉,邊走邊射啦。」

    提到克勤的電影導演夢,問到老闆楊受成打本給他可有限制?克勤說:「佢冇同我講喎,其實我今年三月已經同佢講我想拍電影,但我都未同佢講到錢,佢已經話得,仲問我使唔使要錢,或者搵人寫劇本,要就話佢聽,我就話我去組織吓個班底先。」他又透露希望參與埋劇本創作,拍攝一套有香港特色的溫馨愛情小品:「第一套唔會好高騖遠住先嘅,同埋過去半年我都問咗好多電影前輩同朋友,取咗經,完咗騷之後嚟緊嘅大project就係呢套電影。」問到角色人選?他坦言完全未諗,而自己可能只會客串做路人甲,因他想專注做導演。至於可會叫太太一起客串?他說:「唔會啦,呢啲唔關佢事,係我送畀自己嘅50歲生日禮物。」

    而克勤在演唱最後一首歌時不禁落淚,他坦言事前完全沒有預料到會喊:「講真,演唱會做咗好多次,嗰啲燈海我都見過,但當再一次見到呢個畫面,係會好唔捨得,啲歌迷又跟咗我咁多年,係感動嘅。」

    提到徐濠瀠亦連續五晚來捧場,克勤表示好多謝對方:「我知佢鍾意我啲歌,同埋我哋以前都係藝能嘅,但咁佢梗係鍾意Eason(陳奕迅)啲歌多啲啦,呢樣唔使問。」

    (on.cc東網)

    SHARE