【Karina唔認得爸爸】張繼聰:上天台喊住飲啤酒

    藝人周柏豪、張繼聰、林敏驄及林盛斌(Bob)等現身電影《西慌極樂:太爆·太子·太空艙》首映。張繼聰指已很久沒到銅鑼灣鬧市,如今重臨,感覺似離開了香港數十年的老華僑。

    談到近日為愛女張靖拍片時撞正對方嘔奶,頓時成為焦點,阿聰笑謂:「又唔好咁講,但阿女真係好得意,因為之前開劇少時間湊女,所以佢唔係幾認到我,諗住上天台喊住飲啤酒㗎,不過依家拍完劇多咗時間對住,見到個女望住我甜笑,真係好感恩,亦多謝屋企人同太太好悉心照顧。」

    而柏豪則笑指平日很少到鬧市宣傳,故也趁機留意周圍建築物的變化。問到婚後可有生仔計劃?他謂:「未有,順其自然啦!(向張繼聰取經?)係都搵阿Bob去參考下啦!」

    活動上大會安排有份參與該片的狗仔以神秘嘉賓身份出現,並與演員們大合照,期間更齊齊拉紙炮,由於聲音太大令狗仔受驚失控掙扎,及後鄭欣宜、張繼聰見狀即上前安撫。

    至於王宗堯、楊淇、鄭融、唐貝詩等亦有現身捧場,場面熱鬧。

    (on.cc東網)

     

    SHARE