【細孖專一做人夫】 大孖變「花王」被大台炒魷

    27歲嘅周志文同周志康呢對孿生喺09年參加大台嘅《超級巨聲》,雖然兩個分別喺24同10強止步,不過仍然畀大台睇中簽約拍劇,只係演配角角色。雖然事業唔算出色,不過大孖周志文就緋聞不斷,而細孖周志康就啱啱相反。

    細孖周志康出道以嚟少有緋聞,仲喺2014年同有米女友Emily結婚,爬大佬頭做人夫。

     

    至於大孖周志文就精彩得多,佢仲有「花王」之稱,佢最早公認嘅女友就有當時仲係o靚模嘅Coco袁聖殷(現為「少女標本」成員袁紫僑),不過喺2012年有指當時佢背女友同拍《名媛望族》嘅馬賽擦出愛火,仲搞到CoCo公開鬧馬賽o添,而周志文最後都係返番CoCo身邊。不過之後周志文拍《衝線》期間,又傳同蔡思貝打得火熱,搞到被Coco狠飛,同時周志文又被指暗中與同劇嘅吳若希作「雙線發展」陪食兼陪玩,不過最後得個桔。再之後拍《四個女仔三個Bar》再同連環向何雁詩、劉佩玥、陳瀅埋手,不過屢屢碰壁,而佢喺大台「識」晒九成姐仔咁滯,最後仲畀人搞到炒魷o添!

    (蘋果日報)

    SHARE