【杏兒個鼻﹗】IG暗示自己喺陀…

    杏兒自己講架﹗

    今年母親節宣佈陀B嘅胡杏兒,早前同「胡說八道會」班姊妹遊澳洲拍節目,近日已經重返工作崗位,今日更喺北京宣傳佢套大陸劇《那年花開月正圓》,同場仲有何潤東等合演演員。杏兒着咗條藍色長裙,條V領少少低,騷到吓佢升咗cup嘅上圍咁。

    杏兒喺facebook貼相,仲以英文寫話自己鼻變大,同時,似暗示腹中BB性別,杏兒話:「看看我的鼻,哈!有沒有人可以告訴我為甚麼當你懷孕時,鼻子會變大?人們說因為你是在懷男孩,但其實懷孕婦女懷的是女兒也會有大鼻子。我對嗎?」咦?唔通杏兒想暗示個B係……?之前杏兒宣佈陀B時,有傳過佢一索得男,而佢後來出席活動時,提過一照到重要部位,個B就摺埋 ,所以BB性別一直未有答案,今次杏兒講到咁,明顯有暗示喎!

    但個搞笑位係,杏兒老公李乘德(Philip)喺老婆個fb下留言,叫老婆記得話佢知,有個可能係佢哋朋友或網民搭嗲問佢哋係咪仲未揭盅玩驚喜?然後,同樣係準媽咪嘅楊洛婷,亦有留言,但佢話:「哈哈,好彩不是我!」就咁嘅,楊洛婷已經開咗估話自己陀女,而佢話自己冇變大鼻,但杏兒就咁講,即係…點啫?

    (蘋果日報)

    SHARE