【唔捨得返香港】周汶錡考慮送仔仔法國讀書

    周汶錡(Kathy)為時裝品牌拍攝廣告,她表示環境很休閒,襯托自己時裝模特兒又是媽媽的身份。

    她笑言:「其實湊仔都係一個職業,襯番現今事業型女性,我都唔記得我有兩個仔。」

    問到出工作會否掛念兩個兒子,她表示沒有:「前排去法國旅行對咗三個星期,我上星期打風前又同老公去咗峇里短Trip,尋日先返香港,所以唔係好掛住,當放吓假。」

    Kathy坦言在旅行期間照顧兒子三個星期後,不捨得回來香港。

    「都有同老公講我可以留喺法國。(之前冇諗過?)之前真係冇,但發現啲環境幾適合小朋友成長,冇咗嗰種無形壓力。」

    她又表示兒子在旅程亦感到很開心:「一出去就係草地可以踩單車,好無拘無束,嗰種感覺我都Feel到。喺香港要諗去邊度玩,但嗰度唔使,周圍都有得玩,好悠閒。」

    問到會唔會計劃吓仔仔去嗰邊讀書?她又表示:「我有諗過不如帶佢去,可以考慮吓,不過又唔捨得香港,等佢大少少先。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE