【剪咗超短髮】新婚孫耀威Macy勁煙韌!

    孫耀威(Eric)與太太陳美詩(Macy)現身鑽戒品牌Darry Ring的銅鑼灣專門店選購最新「Lock Me」系列的鑽飾。

    受訪時,Eric表示兩人一直很喜愛巴黎的鎖橋,而剛好這次的鑽飾系列亦以「Lock Me」為主題:「我諗女人最想做就係想鎖住個老公啫。」

    Macy笑謂:「但依家係你買畀我,即係你想鎖住我喎。」Eric笑說:「係我容許你鎖住我。」二人大放閃光彈!

    Eric續謂兩人的結婚戒指亦是來自這個品牌,男士憑身分證一生只能訂造一枚:「我平時都好鍾意戴戒指嘅,有好多唔同款,但7月29號結婚之後,呢隻戒指我連沖涼都唔會除,慢慢習慣咗,覺得自己真係結咗婚喇,所以真係要有啲嘢揸手先得嘅。」

    Eric笑言:「依家可以搵多啲藉口送禮物,好似七夕情人節、簽紙周年、求婚、行教堂周年、相識周年又可以送,總之keep住送,希望畀到最好嘅佢!」

    「佢最近做宣傳又好辛苦,又剪短咗頭髮,冇乜頭髮遮住,就畀啲嘢佢帶吓。」Macy即取笑Eric說:「佢可能得個講字。」

    至於生B計劃,Eric謂一切隨心所欲:「鍾意幾時生就幾時,唔會有個時間表,有就有,冇就冇,冇乜特別嘅計劃。」

    (on.cc東網)

     

    SHARE