【11歲躺棺材遺體化妝】洪永城2個原因 至今仍懷疑自己非父母親生:到依家我都信

藝人洪永城(Tony)主持的綜藝節目《成人教科書》,最新一集跟幾位小朋友探討連大人都覺得是禁忌話題「生死」。
製作組除了安排小朋友填死亡證、接受生死教育及體驗生前派對,其中年僅11歲的陳穎朗更百無禁忌躺進棺材體驗遺體化妝,他說:「我覺得同平時瞓覺差唔多,純粹唔會醒咁解。」
更指「遺體化妝唔恐怖,因每一個人最後都要經歷」可是,此舉動最初穎朗父親曾激烈反對,但最後也尊重穎朗意願來進行。
洪永城坦言拍攝相關任務過程並不簡單,單是尋找遺體化妝師已遇上重重困難:「好多業內化妝師都覺得幫小朋友化呢啲妝唔吉利,所以都拒絕咗我哋。」
而Tony於填寫「死亡證」環節,Tony希望自己比太太早死,更驚揭到現在仍然懷疑自己不是父母親生:「我細個時屋企人話我聽我喺垃圾桶度執番嚟,一嚟因為我阿哥好靚仔,我好醜樣,二嚟就因為我單眼皮,但我全屋都係雙眼皮。所以細個時我信咗,到依家我都信。」

 

 

 

 

 

 

(綜合報道)

SHARE