【自力更生養活3子 3晚通宵趕工】雯雯突公開警告:我真係會同你死過,我乜嘢都唔驚,只係得命一條!

張致恆(Steven)與太太區燕雯(雯雯)結婚3年,先後誕下3名兒子,三年抱三。婚後二人曾一度鬧婚變,又經歷被公開追債、被逼遷等人生高低起跌,短短幾年間就嘗盡各種的人生甜酸苦辣。

 

 

【港鐵站發生墮軌案 獲救男子終搶救不治】

 

Steven至今仍一身債纏身,慘成追債目標的太太雯雯早前已公開與Steven割席,坦言自己無錢還。最無奈的是雯雯近日於限時動態分享近況,她無奈表示經濟狀況令兒子無法搭車上學,一家人經濟拮据,每人有三餐溫飽、大哥二哥每天能跟其他小朋友一樣返學接受教育,對他們來説似乎都十分困難。

 

 

 

雯雯意識到只靠Steven外出工作養家不夠起三個年幼小朋友,近日她設立了2間網店,專門售賣寵物零食及兒童服裝,力求自力更生搵錢養家。

 

 

【保安察覺住戶久未露面 單位內傳出異味 驚揭住戶早已無生命氣息】

 

剛經歷了三天通宵的趕工,雯雯再度被債主追債,她忍不住於社交網發文:「搵番問你借錢嘅人,不斷用唔同電話去打畀我,喺我唔同嘅平台留言,訊息騷擾我,我都幫你唔到。」又警告債主:「如果你騷擾我屋企,我真係會同你死過,我乜嘢都唔驚,我依家只係得命一條!」

 

 【3年前男友已求婚成功】前港姐晒巨型鑽戒 宣佈出嫁 過大禮照超震撼!

 

雯雯在文末表明自己心聲:「我每一秒,我只係希望有奶粉、有飯錢、有屋住,我只係希望用我嘅時間,我嘅能力去照顧屋企。」道出了不少家長的心底話,引來很多網民的共鳴及支持她,並留言著她加油!

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

 

SHARE