【13歲遭男同學多次非禮 啞忍近1年終向母哭訴事發經過:佢個嘢掂到我後面】

近日有電視節目報道了一宗13歲女童疑慘遭同校男同學多次非禮的案件,家長逐一向主持講述女兒的經歷,既令人髮指又震撼網民!

 

 

【保安察覺住戶久未露面 單位內傳出異味 驚揭住戶早已無生命氣息】

 

 

節目中,媽媽轉述女兒的一番話,指該名男同學會拉扯她入廁所,然後從後攬住她,更指下體「掂到後面」;女童情緒崩潰向家長哭訴,其後家長報案處理,不過校方卻反指家長「恐嚇」,更不斷催促受害女童回校上學。

 

 

潘太接受《東張西望》訪問,透露揭發事件的經過:「我個女放學時,諗住去7樓搵老師攞功課,有個男同學跟住佢,點知個男仔從後攬住佢,想拉佢入洗手間,一直扯佢隻手,佢一腳踢個男仔想開佢,跟住一直跑想離開。」

 

 

【3年前男友已求婚成功】前港姐晒巨型鑽戒 宣佈出嫁 過大禮照超震撼!

 

 

後來受害女童見到社工,不過因怕醜且害怕而未有向社工透露事件。可是當社工一走開,該名男同學繼續緊跟受害女童。女童即跑到校門,見到其他家長即扮見到媽媽大叫:「媽媽,我喺呢度。」男同學見狀即馬上離開。

 

 

這時受害女童立刻跑回家,媽媽一打開家門女兒即情緒崩潰。潘太於是錄下與女兒的對話內容,女童在錄音中痛哭,當潘太問她:「佢捉住你隻手?」女童崩潰大叫:「係啊!佢捉住我!佢諗住拉我去第二個地方!」更透露該名男同學攬她攬了好久:「佢成日都咁做!」潘太表示:「佢(女兒)話男同學攬住佢條腰,個嘢(意指下體)掂到佢後面,佢覺得好驚。」

 

 

【附詳細產品批次】1款芝士須停售下架 食安中心籲停食:或致敗血症腦膜炎​流產及死亡

 

 

女童父母立即報警,案件交由CID跟進,錄口借時父母則在另一間房透過視象觀察整個過程,爸爸潘生表示:「聽我個女講嗰事,原來唔只今次咁嚴重,之前都有幾次,一係樓梯一係廁所,同一個男學生。」男同學還會扮親吻受害女童、摸她的屁股。潘太形容:「佢一唔小心,個男同學就會趁機想搞佢。」而且懷疑此等非禮行為早於去年5月已發生,父母對此都感到相當痛心。

 

 

 

潘生潘太打算通知校方已報警,豈料卻反而被校方趕走。潘太繼續向主持人表示:

「有個男老師同哋講,校長唔得閒要等等。20分鐘後,就見到有警察係學校前面同校長傾偈,個警察即刻鬧我哋:『你兩個喺度做乜嘢啊!你哋返嚟學校做咩啊?走啦!仲唔走?』」當時潘太感到非常害怕,在離開前向警察說:「我哋只係同校長講聲,如果你哋唔滿意,我哋走囉。」

 

 

 

 

回到家中,潘太接到警方電話:「佢鬧我哋,話我哋扮警察恐嚇學校。我哋就話『點扮啊?我只係通知校長,校方都知道我哋係家長。』佢叫我哋唔使再搵,跟住會去學校。」潘生潘太對於被警方驅趕、遭誤解為「恐嚇」,至今仍感到相當不解。相隔4個月,爸爸潘生再向CID了解案件進展,對方表示「轉頭答你」,最後又再不了了之。

 

據悉事件發生後,女童一直未有再回校上學,只以網課模式上堂,潘生表示:「(校方)係咁打電話畀我,搵個社工不停叫我個女返學,但個男同學仲返緊學,學校又冇處理佢。試過一次帶佢(女兒)返學,去到學校門口都話要走,之後斷斷續續收到學校電話,可以話係騷擾。」

 

 

 

【某視帝榮升「TVB鏡頭前高質鏡頭後麻甩男藝員」 被爆:感覺似街坊,唔講真係唔知佢係做幕前】

 

 

去年底校方更向女童發出嚴重缺課通知書,指女童在沒有特別理由之下,或會留班。潘生收到通知書感到好火滾:「你明知CID仲查緊,唔知進展點,學校係咁迫我個女返學,我可以做到啲咩呢?」據悉《東張西望》將會繼續跟進個案,並將會與校方進行交涉。

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

【保安察覺住戶久未露面 單位內傳出異味 驚揭住戶早已無生命氣息】

 【3年前男友已求婚成功】前港姐晒巨型鑽戒 宣佈出嫁 過大禮照超震撼!

SHARE