【被網民公開炮轟 觸動Edan呂爵安神經即親自回覆 二人連番直球對決對話曝光】

MIRROR成員呂爵安(Edan)和盧瀚霆(Anson Lo)正身在日本拍攝電影《盜月者》,這對大受歡迎的且合作無間的拍檔再次合體,網民都大呼期待!

 

 

 

 

Edan近日在社交網分享他和Anson Lo閒逛便利店時,巧遇日版《大叔的愛》KK吉田鋼太郎的海報,曾演港版《大叔的愛》田田和凌少牧「田牧CP」再次登場,並舉起V字手勢跟KK「合照」。

 

 

 

 

Edan還配上《突如其來的心跳感覺》中的一句歌詞「未預計這一秒這麼震撼我」,十分應景,Edan還鬧着玩叫「港版KK」黃德斌不要呷醋,他寫道:「買買吓嘢見到吉田鋼太郎,如果可以同真人合照就正,想見晒原版嘅真人,KK我心中仍然有你的。」

 

 

 

「田牧CP」再次合體,爵屎和神徒都留言讚好,但其中有位網民的留言就馬山觸動Edan神經,令他覺得要立即回覆回敬一番!

 

 

 

 

 

有網民寫道:「得閒就學吓戲練吓歌,唔好浪費時間喺度炒CP啦,次次炒登神神教同爵Group都嘈,你自己group mma冇所謂,唔好影響人哋先得㗎。」

 

 

 

 

Edan親自回覆該網民留言:「得閒就睇吓書同屋企人朋友傾吓計,唔好浪費時間喺度話人炒CP啦,次次我po同佢嘅嘢都話炒CP,我係咪唔同得我朋友合照啊,你同你朋友去旅行會唔會po相啊,你自己諗多冇所謂,唔好意圖扭曲我做嘅嘢同控制我po乜得㗎。」

 

隨後該名網民仍勢不罷休,繼續再向Edan留言寫:「說中了?」Edan亦不是省油的燈,他再說:「回應你就係說中了?咁你玩晒㗎喎。」及後該網民再解釋,並為自己語氣不佳向Edan道歉:「你知唔知CP呢個issue成日令到絲之間嗌交,佢哋嘅over FF同兩派cp粉嘅爭寵令人心煩,可能你只係純粹分享同bro嘅日常開心事,但次次見到兩個群組鬧嚟鬧去都令到好多人唔開心。如果我講嘅語氣冇禮貌咗我可以道歉,但希望你明白我想表達乜嘢。」

 

 

【《下流上車族》芊芊】郭柏妍成功突破A0 與上位小生公然咿唈斷正!

 

 

Edan接受該網民道歉:「咁嘅語氣咪大家都舒服啲囉,絕對歡迎你道歉😆咁順便我都想問多少少,你係咪認為你所謂嘅over FF、爭寵、嘈交全部都係我嘅責任?如果係,你覺得我應點樣做去解決呢?」

 

(綜合報道)
SHARE