【歷2次慘痛流產 須切除輸卵管保命】激動報喜 宣佈女兒出世:都係等唔到21號

去年10月宣佈再度懷孕,這次亦是她經歷兩次慘痛流產後再度懷孕,她當時在社交網報喜表示:「今年估唔到上天送左份禮物比我地,感恩我可以再次懷孕!」

 

 

【即睇各區氣溫預測】天文台提醒東北季候風將抵港 氣溫大跌 晚上風勢增強

 

 

二人於2017年結婚,誕下首胎女兒後,多次揚言一直想為女兒多添弟妹,但不幸地第二胎出現宮外孕情況,須立即切除左邊輸卵管爆裂保命,第三胎則患愛德華氏綜合症,須接受人工流產,一連經歷2度流產的慘痛經歷,她曾心淡表示放棄追B了。

 

 

 

 

歌手陳柏宇(Jason)與太太符曉薇(Leanne)今報喜,宣佈細女已出世,並上載細女的照片及家庭照。

 

 

 

【第5項最常見】出現這5個危險徵狀 表示體內毒素已嚴重超標

 

 

符曉薇在社交網激動表示:「Welcome Audrey,都係等唔到21號。」看來細女Audrey是一名早產嬰出世。再為人父的Jason亦大方分享細女的照片。

 

 

再為人父的Jason抱住細女時,表情冧到爆,Leanne還爆老公Jason變喊包:「其實我老公喊,已經唔係新聞,大家都好清楚,佢係水做嘅男人,不過只係有時唔明喊嘅點係咩?我問佢試當真點解要喊?佢話好熱血,點解佢可以咁可愛?成40歲人。」相當搞笑!

(綜合報道)
SHARE