【被面試考官即時狂Google 問題勁尖銳】楊千嬅1句話打動考官 成功令兒子入讀心儀學校

由郭偉亮(Eric)、劉浩龍(師兄)、陳欣茵(Sonya)、陳若思(Amber)及布樂文(JB)主持的J2節目《鋪鋪Poker》,早前出席的嘉是歌手楊千嬅。

 

 

【多校爆發上呼吸道感染 多名學童中招 最細3歲】

楊千嬅笑聲繼續充斥Poker枱,賭局變成清談節目。千嬅老公丁子高在圈中素有「遊戲大王」之稱,Sonya問到會不會跟老公同枱玩Poker,千嬅斬釘截鐵說不會︰「係就真係大鑊,會變成『倫理』問題,真係大件事嗰啲,佢(丁子高)一係話『做咩呀,你仲去』或者『你唔係呀,你大我呀』。」絕對是兩難局面,身旁師兄似乎感同身受,語重心長回了句︰「我完全諗到個畫面。」

 

 

 

 

千嬅又爆兒子Torres最叻在自己和老公面前扮細路,她笑說︰「點樣識穿?因為見到佢同其他小朋友玩嘅時候,啲樣唔係平時嗰啲樣。當你發現小朋友喺爸爸媽媽面前扮細路,就知道佢已經唔係細路。」

 

 

 

千嬅同時又發現Torres另一秘密,就是喜歡聽自己舊歌︰「聽到佢喺房聽我首舊歌《河童》(2001年作品),佢話學中文喎,唔知點解佢識聽。」

 

 

 

千嬅又講到幫兒子Torres報學校逸事,面試當日被外籍面試考官用Google搜尋自己,她笑說︰「我見到佢喺我面前Google我,因為佢副眼鏡反光睇到……」

 

 

【宣佈離巢TVB做飛機師 晒飛機師照超有型:我有翅膀了】

 

千嬅續說:「跟住(考官)即刻針對我問『你可以畀到幾多時間,陪小朋友學習』,我就答係可以隨時隨地,因為佢(囝囝)係我first priority(首選)。」最後兒子成功入讀。

 

 

 

(綜合報道)

SHARE