【日日呃媽咪「我好開心」】陳凱琳罕有爆喊承認曾患抑鬱:令我好難康復

    鄭嘉穎太太陳凱琳(Grace)早前誕下第3胎,夫婦們第三度榮升父母,細仔也能趕及出世與父母、兩位哥哥共度農曆新年,一家五口幸福美滿。

     

     

     

    【附詳細產品批次】1款芝士須停售下架 食安中心籲停食:或致敗血症腦膜炎​流產及死亡

     

    擁有幸福家庭的Grace早前跟其他藝人拍攝綜藝節目,晚上在沙灘把酒談心時,其中一個環節問到大家最想回到過去哪一刻……

     

     

    經常笑容滿臉的Grace罕有爆喊,她邊講邊忍不住落淚透露自己的心事……

     

     

     

     

    她承認患抑鬱,「喺我入大學第二年,因為有啲情緒問題,我有一類型抑鬱,因為呢樣嘢令到我好難Recover(康復)…」

     

     

    「我特登揀咗喺爹哋媽咪好放心我同細佬喺加拿大相處,所以佢地(父母)返咗香港同我嫲嫲、婆婆一齊住。我揀嗰段時間隱瞞唔同佢哋講…」

     

     

     

     

     

    這時候Grace開始哭了出來,續說:「直至媽媽咪返嚟加拿大,第一眼見到我有啲好唔妥,佢先知原來我日日打電話畀佢話我冇事,話我好開心嘅時候,係呃佢。」

     

     

     

     

    Grace提到跟媽媽感情要好,所以當時日日呃媽咪時令她很內疚:「依家我做咗媽咪,如果個仔第日咁對我,我真係…我唔會想佢有啲咩唔開心,或者去到個咁嚴重,去到一個病嘅時候,我先知道。」

     

     

    【由經理人公佈去年尾猝逝死訊 著名歌手今被踢爆原來尚在人間 公開扮死原因】

     

    當時大仔Rafael出世不久,嘉穎曾表示為怕太太患產後抑鬱症,已自行把將幕前工作暫緩,多留在家中陪伴太太湊小朋友,一方面分擔新手媽媽的壓力,二方面可以照顧太太的情緒,非常愛錫家人!

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

     

    【附詳細產品批次】1款芝士須停售下架 食安中心籲停食:或致敗血症腦膜炎​流產及死亡

     

    SHARE