【林盛斌罕有超認真放閃公開示愛 太太竟一句踢爆真相】

藝人林盛斌(Bob)是圈中著名的多仔公,婚後與他太太育有四名子女。一直以來夫婦們都忙於一邊各自忙碌工作賺錢養家,空閑時就跟四名子女相處,享受親子樂。

 

 

【兩老明顯鍾意宋慧喬做新抱!?】兒子再婚兼當爸 宋仲基父母反應惹關注

 

 

雖然工作非常繁忙,但毫不影響二人的感情。在演藝道路上,四孩之父Bob經常以搞笑形象示人,喜感滿滿。近日他一改搞笑風格,罕有認真放閃的貼文引來網民關注,至今已經有313次分享轉發及1.3萬人讚好。

 

 

 

 

 

Bob發文:「如果你問我,一個男人嘅事業點樣可以好啲,其實真係好簡單,就係:『唔好浪費時間溝女,專心去對待一個女人,佢就會幫你成就你想得到嘅一切!』各位,元宵節快樂。」

 

 

 

【財政預算案】市民望港府再派消費券 陳茂波開腔回應

 

 

不少圈中好友都留言回應,好拍檔劉佩玥(Moon):「救命好sweet」,張繼聰太太謝安琪(Kay)、蔡卓妍(阿Sa)、新婚人妻陳煒等人都留言大讚Bob兩公婆超甜蜜!。當大家以為太太Pearl收到老公隔空示愛訊息之後感到開心之際,Bob嫂卻一句踢爆真相!

 

 

 

【旺夫旺子旺財】5大生肖女天生「鳳凰命」 家有1位3代人富貴

 

 

 

Pearl說:「所謂嘅元宵節,就係老公同個仔喺張床度睇電話同埋玩iPad,冇留個位畀我不特止,我仲要問佢哋今晚想食乜嘢!冇嘢嘅,日日都係元宵節吖嘛!元宵節快樂!@bob_lamshingbun #黃乙頤 #pearlwong #四孩之母 #元宵節 #元宵」。

 

 

 

【消委會測試家用吸濕器 即睇5款高分名單 最平只需港幣5.9】

 

 

 

Pearl上載了一張兩父子的照片,相中見Bob在玩手機,兒子林道申在玩iPad,兩父子非常投入。

 

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

【兩老明顯鍾意宋慧喬做新抱!?】兒子再婚兼當爸 宋仲基父母反應惹關注

SHARE