【曾稱老公從無離開過自己 家中多次發生靈異事件】肥媽自爆在空氣中與亡夫對話

資深藝人肥媽(Maria Cordero)丈夫Rick於2020年因病逝世,現已走出傷痛恢復工作。肥媽亦逐漸回復於社交網跟大家聊天的習慣。

 

 

 

 

 

已經接種4劑科興疫苗的肥媽早前確診新冠肺炎,須要困在房裡自我隔離。

 

 

肥媽在養病期間也一直拍片跟網民分享最新病況,早前她曾表示:

「今日係中咗嘅第三日,頭一日發高燒係好辛苦,第二日就退燒,但唔停咁飆汗,一日要換四次衫,個頭好痛好痛,咳得好緊要,今日就抖氣有啲喘。」

 

 

【獲封潛力股女生:顔值直逼家姐沈月】邱淑貞二女沈日罕有公開現身成全場焦點 亭亭玉立五官越見標緻

 

 

片中見到肥媽面色蒼白,一邊講一邊咳,狀態非常一般,不過肥媽亦不忘分享中招貼士:「最緊要飲好多好多水,我飲十幾枝水一日。」

 

已康復的肥媽早前出席公開活動,表示隔離和康復過程,期間更在空氣中與亡夫説話:

「喺自我隔離嗰幾日,我真係差啲精神失常,因為困住喺間房度係好辛苦。當我困到第四日,我就忍唔住喺度喊,仲會對住空氣中自言自語同老公講嘢,話自己好辛苦,變咗我咁樣做係可以舒緩到自己嘅情緒。」

 

 

【娶到佢哋超幸福】6大生肖女勁有旺夫命 自己做富婆 婚後更係賢內助

 

 

 

事實上,喪夫後的肥媽曾如常在社交網開直播,她曾表示掛住老公,還多次發生的靈異事件,還揚言老公根本從來無離開過自己。

 

 

 

【早前被陳煒摸肚惹關注】準新娘宣佈「雙喜臨門」:一直工作到結婚當日

 

 

她又指曾多次感受到老公回魂,如老公生前喜愛的食物會離奇消失等,醫生曾勸她服用鎮定劑或安眠藥。

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

 

SHARE