【母子車禍後急送院 陳慧琳首露面交代傷勢 最新近照曝光】

歌手陳慧琳(Kelly)去年12月中與13歲大仔劉昇乘坐司機駕駛的座駕離開寓所落斜時,在嘉道理道與對面線的私家車迎頭相撞,車頭損毁。

 

 

【財政預算案】市民望港府再派消費券 陳茂波開腔回應

 

 

Kelly臉部及手部有擦傷、腳部撞瘀,而大仔劉昇的臉也有少許瘀傷。當時二人立即被送往廣華醫院接受治療。

 

 

【17歲仔突高處墮下倒臥行人路 重創不治】

 

事隔接近個半月,Kelly於社交網分享車禍後的傷勢及最新照片。文中她表示臉部未完全消腫,但相中的她完全看不出有疤痕。

Kelly發文交代傷勢情況︰

「車禍後第一個photo shoot,塊面未完全消腫,仲有啲𢲡。我知道需要時間康復,但係時間唔等人,而這個工作亦是撞車之前已經接咗,冇辦法唯有抱住樂觀嘅心態迎接工作。懷著戰戰兢兢嘅心情,一入門口就見到王丹妮喺度影緊相,成個團隊同我打招呼,Hello… 心諗佢哋好似見唔到我撻疤喎…… Yes,過咗第一關。接着同事攞出一盤盤剛到港嘅珠寶,WOW,極速唔記得咗自己仲有受傷。唔知係唔係兔年行好運嘅關係,竟然鏡頭出嚟好靚喎,遇上好嘅攝影師、好嘅燈光、好嘅場地,極速超額完成!最後祝大家兔年吉星拱照,最緊要出入平安﹗」

 

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

【財政預算案】市民望港府再派消費券 陳茂波開腔回應

【17歲仔突高處墮下倒臥行人路 重創不治】

SHARE