【近日暗示與張致恒正式離婚 發單親媽媽宣言】雯雯今突轉口風:其實呢我想講…

藝人張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)於2019年結婚,婚後育有三子。二人多次爆婚變疑雲,雯雯亦在社交網多次嚷離婚,雙方關係時好時差。

 

【冷鋒將襲港 氣溫大跌10度 即睇天文台18區最新氣溫預測】

 

 

雯雯早前更在社交網直斥Steven「又廢又懶」,稱已不能再忍受。她近日發表單親媽媽宣言:「盡我能力做比一個母親更多的給你們,我不能給你們完整家庭,但至少我們試過,總算有呢個回憶存在,往後我一定會好好學習照顧好你們,令你們的成長不會再多一個遺憾」,言語間暗示已離婚,Steven則未有表態。

 

 

事隔幾天,雯雯再在社交網與網民玩「你問我答」,被問到與Steven是否真的已離婚時,她就直接公開回應……

 

 

 【最新圖片曝光】洗米華入獄18年 洗米嫂現身法庭 神態反應惹網民關注

 

她回答網民的提問:「其實呢我想講,好多嘢係我單方面計劃緊同安排緊,有小朋友好多嘢唔係呢一刻想就可以即刻去做到,好多嘢需要顧慮,同有個周詳嘅計劃。好多謝大家關心﹗雖然好多嘢返唔到轉頭,但呢一刻無論有啲咩決定,一定係三個小朋友行先。呢一刻,喺小朋友面前。只可以講我會盡我最大嘅努力做好一個媽媽。」

 

 

【風箏奪命 近200人傷亡 6人遭風箏線割頸亡 包括3幼童 7歲回家時在父母面前死去】

 

 

 

她透露已搬屋,只是仍未執拾好。有網民提議︰「既然一齊唔開心,不如早日分開,帶住小朋友申請公屋。」雯雯回答︰「安排同計劃中。」似乎跟Steven暫已分居。

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 【李嘉誠基金會請3類人士免費坐摩天輪及玩攤位遊戲】

SHARE