【今胎最辛苦】鄭嘉穎親證喜訊 大爆陳凱琳佗第三胎反應:作為女仔一定唔開心

鄭嘉穎、陳凱琳(Grace)去年11月尾宣佈懷上第3胎,兩人即將榮升第三任父母。

 

 

 

 

不過,今日有傳媒爆料指,第三胎原來昨日已經出世,報道指一名兒子。不少網民都恭賀兩人,一家五口可一起歡度農曆新年,亦有人好奇不知會否多追一名女兒。

 

【江美儀同呢位前富豪女友蹺手合照勁親密 網民超驚訝:原來兩個係識】

 

 

今天傳出陳凱琳昨天(11日)已入院誕下第3名兒子的消息。嘉穎回覆傳媒時承認孻仔已出世,表示「母子平安,多謝關心❤️」。

 

【4年抱3】媒爆陳凱琳已誕下第三胎 終於知道BB性別

可能是 4 人、小孩、大家站著、聖誕樹和室內的圖像

 

談到太太佗第三胎的情況,鄭嘉穎大表心痛謂:「每胎反應都唔同,可以話呢胎係最辛苦嘅,有水腫同抽筋嘅情況出現。佢雙腿幾幼大家都知,竟然可以腫到見唔到腳眼……」

 

【大批網民難以接受】24歲網紅染疫10天後不幸病逝 曾表示「咳到肺都要出來了」

 

Grace今胎比前兩胎辛苦及反應大,雙腿出現水腫和抽筋情況。他說:「我有幫她按摩,但作為女仔一定會不開心,我唯有安慰她說很快會過去的。」

(綜合報道)
SHARE