【與何超雲分手後重踏娛樂圈有原因】入行30年封視帝 陳山聰含淚感激恩人「阿爸」:你幫我好多

《萬千星輝頒獎典禮2022》昨晚(8日)舉行,郭可盈和呂良偉負責頒發「最受歡迎電視男角色」及「最佳男主角」。陳山聰憑《金宵大廈2》擊敗大熱林敏驄﹑陳展鵬等,開齋首奪視帝。

 

至今入行三十年的陳山聰激動含淚說:「非常感恩,喺我人生馬拉松入面,我覺得最困難唔係面對自己失敗,最困難係係由失敗點樣企起身而步向成功,今日我想同呢10年幫過我嘅人講,我終於可以踏進成功一步,我做到呀﹗首先我多謝《金宵大廈1﹑2》,特別多謝李施嬅,多謝編劇﹑編審,多謝我嘅好巴打阿細(監製葉鎮輝)。」

 

 

 

人生猶如坐過山車的陳山聰更提及了低谷時仍幫助自己的恩人:「當然多謝TVB喺23年嚟不斷畀機會我提攜我,特別呢10年畀機會,唔係因為今日成功而多謝佢,因為喺我最失敗時點樣幫我,當時身分獎門人,今日係我哋總經理,多謝「阿爸」曾志偉,多謝失意時問我仲想唔想拍劇,你幫我好多。另外兩個,如果唔係佢兩個(珍姐﹑樂小姐)執返呢個百厭星返嚟,唔會有今日嘅陳山聰,呢個恩我永遠記得,佢哋點樣雪中送炭,最後多謝我老婆,為我付出咁多﹑生咗個仔咁靚仔。」

 

【萬千星輝2022】大熱宣佈缺席頒獎禮 媒爆視帝視后最終結果

 

 

遇過不少挫敗的他,曾受訪時坦言最錯及最低谷一次是2012年到2013年跟賭王千金拍拖鬧到滿城風雨一役。14年被形容「四失」後,他下定決心重返電視圈,原來當時無論家人及朋友,大部分人都勸他別再重投娛樂圈,但他有感不想就此匿埋一世,做錯事就要面對自己,從而在娛樂圈重新出發,一步一步走來,終初嘗視帝滋味。
(綜合報道)
SHARE