【非親生女驚喜首奪視后 江美儀即湧淚起身攬實1個人 場面感動】

藝人江美儀憑《下流上車族》在TVB《萬千星輝頒獎典禮2022》上首奪「最佳女主角」,成出爐視后。黃日華、苗僑偉宣讀賽果時,江美儀已激動落淚。

 

 

 

 

看到江美儀淚崩暫時未能說出話,頒獎嘉賓苗僑偉即搞笑緩和氣氛,指江美儀應首先多謝他,因兩人合作拍劇多次也沒有獎,他給了江美儀很多失敗經驗,這次江美儀一與林敏驄合作即首奪視后寶座。

 

【萬千星輝2022】大熱宣佈缺席頒獎禮 媒爆視帝視后最終結果

 

江美儀稍為平復心情後說︰「我冇諗過會攞到獎,首先我要多謝TVB頒呢個獎畀我,我以為自己唔係親生女,唔會攞到呢個獎……」

 

 

【網傳最新症狀…】本港首現最強變種 市民瘋搶2物品

 

 

她又特別感謝節目《東張西望》:「多謝《東張西望》,原來我同《東張西望》講想爸媽來,就有4張飛畀我﹗上次我攞『最佳女配角』,佢哋冇嚟到,我覺得好遺憾。今次佢哋見證我攞『最佳女主角』,多謝晒﹗多謝晒所有投票嘅人,最緊要多謝我經理人,咁多年嚟,我唔係搵到好多錢,唔知點解佢又唔掉我走,一直都幫我,仲有多謝對我不離不棄嘅粉絲、髮型師、化妝師,總之多謝晒你哋﹗

 

【香港3女星入圍全球百大美女榜 網民超驚訝呢位TVB小花排名最高】

 

當宣讀自己名字的那一刻,江美儀當時馬上攬實圈中多年摯友、同樣出身亞視的陳煒,場面感動!她站在台前領獎時,更對著陳煒說:「陳煒,我哋好爭氣啊!」

 

 

 

 

(綜合報道)
SHARE