【林海峰大爆與台上Anson Lo不為人知對話 4個大字令教主釋懷拿下大獎】

《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》昨晚在亞博舉行。叱咤樂壇我最喜愛的男歌手,MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)揮低隊友姜濤,首次獲得此殊榮。

 

 

 

他表示感到很意外,加上去年的搞笑事件,當林海峰宣佈他獲獎時,他多番再三確定不是被玩才敢上台,喜獲粉絲和觀眾認同,在他來説此獎是打了強心針。

 

【通關在即】專家料本港將每日有20萬人染疫 3大建議減爆發風險

 

林海峰在今早(2日)電台節目《在晴朗的一天出發》也提到昨晚頒獎事件及其過程:「Anson Lo噚晚問我『係咪真㗎?』,其實有趣㗎,我今朝早睇報道先知,佢喺台下問咗一句『真㗎?』,實不相瞞,我年紀太大,老花又散光,只望到台下有堆人,見到好多白色嘅人(指MIRROR),好似太空漫遊咁,我都唔知佢哋邊個打邊個。」

 

 

 

他續說:「我諗如果唔同年紀會答唔同嘅嘢,我20幾歲時,我會話『係你呀,係真㗎,努力呀』,50幾歲嘅我,都唔知點答,我可能會答真真假假有乜所謂,何為真?何為假?佢問我個問題唔係咁簡單,『真㗎?』…遊戲規則﹑頒獎禮﹑化妝﹑服裝﹑燈光,我諗我應該點答……」

 

 

 

【手術後姜濤首現身頒獎台 被指身形暴脹:目測有200磅】

 

 

「後來Anson Lo上到台問我,可能好多人唔知,佢問『係咪要落返去㗎?』意思『係咪真㗎,會唔會要我落返去㗎?』,喺嗰個位,我回程時諗咗好多,佢問我『會唔會落返去呢?』我諗點解會唔會落返去呢?其實上到嚟係你靠自己點樣己Hold住個位,因為係『我最喜愛男歌手』,上落必然有,我當時答佢四個大字:『好好享受』,落唔落去都係靠你自己。」

 

 

 【元旦報喜】流產1年後同月同日終懷孕成功:超級開心感動,我們知道小天使回來了

 

就是這四個大字,令Anson Lo終於放下疑心及強烈不安感,拿取他入行以來首個「我最喜愛男歌手」獎項。

 

(綜合報道)

 

 

 

SHARE