【一出世即入ICU插喉】早產細仔醫院過聖誕 雯雯:最緊要我哋係一齊

藝人張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)結婚近4年,先後誕下3名兒子。今年初女方單方面宣佈離婚,但及後極速和好兼宣佈懷第三胎。

 

最近二人關係再度緊張,還暗示二人會離婚,下年即將有新開始。
適逢聖誕節,雯雯在社交網分享與細仔的聖誕合照,並寫到:「我哋第一年嘅聖誕節,雖然都係要喺醫院過,但最緊要我哋係一齊。」不過她就無解釋兒子入院原因。
 
之後她又上載相片,見她神情憔悴勞心勞力照顧三個年幼兒子,寫到:「3個仔,要明白嘅自然會明白。」

【聖誕爆大鑊】袁嘉敏終透露與鍾培生真正關係:喊得幾厲害

 

雯雯於今年6月時早產誕下第三名兒子張天朗,他一出世就要入氧氣箱、入ICU插胃喉,令父母非常心痛。雖然數日後出院,但雯雯亦公開提及過細仔的健康欠佳,體型較一般小朋友細粒。

 

 

 

(綜合報道)

 

 

【夜晚瞓覺有呢四個表現】可能患上早期肝病

【閉路揭事發經過】女子聖誕節慘遭2名男子強姦 2名工程師極速被拘

【恐現張敬軒群組】確診演唱會延期 張敬軒昨晚演出已露端倪

【聖誕爆大鑊】袁嘉敏終透露與鍾培生真正關係:喊得幾厲害

【内地疫情大爆發 患者染疫後現多個奇怪症狀 臉皮發黑像毀容】

 

 

SHARE