【老公認精子唔合格】首度懷孕江若琳唔信自己有喜:兩條線係咪中咗Covid?

藝人江若琳(Elanne)與老公蕭唯展結婚4周年,努力4年後終於造人成功,即將由二人世界變成3人小家庭。

 

Elanne接受傳媒訪問時表示,當自己看到驗孕棒兩條線時完全不相信,還覺得自己是患了新冠肺炎:
「因為我哋不斷喺失敗中徘徊,每一次都係失望,所以今次見到係兩條線,我都有一刻懷疑自己係咪中咗Covid,哈哈,完全唔敢相信。」

【23歲女子敷面膜後致腎臟中毒 醫生警告或致腎衰竭】

 

Elanne腦中一片空白,然後拿著驗孕棒問老公,結果二人「一齊Load一Load呢個畫面」老公蕭唯展第一個反應是眼濕濕的,然後不停跟自己說要冷靜。

 

【成日瞓瞓下半夜醒?】唔同時間醒代表唔同身體警訊

 

 

蕭唯展向大家報喜之餘,還透露自己的精子不合格︰

 

【2女學生家中床上身亡 內情今曝光:二人本來素未謀面】

 

「結婚4周年了,身體健康夫妻和睦冇乜鬧交,多謝老婆。依家我嘅心情就好似美斯攞咗世界盃咁﹗我哋四年前嘅今日結婚,我望住好多小朋友喺我嘅婚禮入面跑來跑去,好可愛,好希望快啲有一個我哋嘅BB。點知……努力咗四年,中間試過好多次失望,醫生話雖然我靚仔,但精子唔合格,好難有BB。但係我習慣咗只要有夢想,凡事可成真嘅理念。首先檢討一下自己,重新建立一個健康嘅自己,戒咗煙,不停跑步做運動,食健康啲。終於四年後嘅今日,我哋成功攞到世界盃喇﹗多謝老婆,多謝每一位提供過良方畀我哋嘅朋友﹗」

 

 

(綜合報道)

 

 

SHARE