【仔定女?網民話「擺明係…」】李璨琛太太晒7個月大4D超聲波照 BB正面首曝光

藝人李璨琛(Sam)於今年9月47歲生日當天,太太梁志瑩(Sophia)在社交網報喜懷第二胎,她上載了4歲Lucy摸她的肚子照片,原來Lucy就快做家姐啦!

 

【打針後現異常症狀】2人永久喪失主要功能或傷殘 3歲接種後眼瞼下垂 病者或致癱瘓

 

 

 

Sophia目前已懷孕7個月,她在社交網再度分享第二胎的4D超聲波圖片,從照片可見BB的鼻子跟Lucy非常相似,不少網民都感嘆李家基因強大。

 

【瘋傳與陳展鵬喜懷第二胎】單文柔以5字回應 大爆女兒見到BB反應

 

 

 

 

Sophia發文道︰「是男是女就遲啲開估,不過有一點肯定嘅係,佢同阿家姐仔LUCY一樣係有個豬鼻,同埋一樣係有個大頭。 #helloeveryone #第七個月 #終於算見到個樣 #咳到個老母肺癆先咳走到隻手影到個正面」

 

【夫婦涉謀殺親女案 更多細節曝光】死者曾掙扎 廁所客廳血漬斑斑 街坊指全家融洽友善

 

 

 

這張正面照得來不易,懷孕中的Sophia表示要辛苦地咳,才能把胎兒的手仔移開,看到BB的正面。

 

 

BB跟家姐Lucy超級似樣,尤其是鼻子和臉型。

 

 

【葡萄牙8強出局被狂轟是罪魁禍首】消息指即將被炒 主帥山度士終開腔

 

不少網民都留言送上祝福,希望李太能順利誕B。另一方面,有大批網民就大估BB性別,有人表示呼之欲出「擺明男仔啦」,「唔知點解感覺係仔仔樣」,在此祝願李氏一家能兒女雙全。

 

(綜合報道)
SHARE