【火化前向靈柩揮手 跟亡母作最後道別】黃栢文罕談父母婚姻 透露長子身份被隱藏原因

息影多年已定居泰國的粵語片女星嘉玲於泰國家中在睡夢中離世,享年87歲。

 

 

 【被判有期徒刑13年+驅逐出境】吳亦凡恐再遭「化學閹割」操作過程勁痛苦

 

 

嘉玲離世後,資深演員黃栢文終於道出自己是嘉玲的長子。黃栢文年幼時父母已經分開,並跟隨爸爸到外國居住,至8歲回港才與母親重新連繫。

 

 

黃栢文與家人日前馬上趕往泰國送別亡母親。飽受喪母之痛的黃栢文當地接受《東張西望》訪問時,他坦言盼望下世可以再續母子緣,又在火化前向靈柩揮手,跟媽媽作最後道別。

 

【涉推廣非法賭博網站 7名KOL被捕 部分人士為藝員】

 

 

他在訪問中,自爆30歲時患上淋巴癌,在養病期間得到媽媽的悉心照顧,亦感受到為人母親的擔憂。
黃栢文稱媽媽令自己完全感受母愛的偉大:「媽媽同我講話工作上唔好再咁搏,因為我個女仲細,要睇住佢成長,所以我同個女移民返加拿大。」他更罕有透露當年不能公開母子關係的原因……
 

【警方圍封現場】男子突然墮軌 慘遭列車撞斃兼反彈回月台

 

全因媽媽嘉玲要投身娛樂圈:「媽媽同爸爸好衝動咁結咗婚,好快有咗我,之後就離婚,因為媽媽要入行,嗰個年代啲女星要身家清白,所以唔可以公開話有我,細嗰時唔明白,依然切身處地都好明白啦。」
談及視他如己出的繼父,他指年邁的繼父雖然腦水有問題,但頭腦十分清醒,只是平衡力較差,出入需要人攙扶。
黃栢文又交代繼父的現況:「媽媽後期喺屋企養病,有晒病床同儀器喺房度,依然媽咪走咗,佢都會睇住張床發呆,傷心到流淚。」
(綜合報道)

 

SHARE