【城城全程對答被讚有風度有耐心】TVB女主持疑遊魂多次重覆發問 郭富城震驚:我頭先咪講咗囉

天王郭富城與太太方媛(Moka)婚後誕下兩名寶貝女,女方忙於在家湊女,男方就忙於外出揾錢養家。

 

【兩車相撞 車頭嚴重損毀 5名傷者包括2名小童須即送院】

 

 

適逢聖誕節,郭富城罕有現身公開活動,事後更接受大批傳媒訪問。其中有記者問到聖誕會否外遊,郭富城表示會有兩日假期:

 

 

 

 

「我除咗會扮聖誕老人之外,今日出席海港城儀式,裡面有好多獨角獸、好靚嘅聖誕樹、好靚嘅燈飾,加上可以籌款,作為daddy,我會帶我啲小朋友同屋企人嚟呢度打卡,到時喺呢度見啦。」

 

 

 

 

 

不過站在天王身邊的TVB娛樂台主持賴彥妤似乎完全沒有留意城城的對答,再問郭富城:「會唔會帶埋小朋友……」郭富城眼神帶點震驚地秒回:「我頭先咪講咗囉」,他望一望女主持後鎮定表示:「我頭先講咗,我會帶我小朋友、我屋企人、太太一齊嚟呢度……」

 

 

接著主持賴彥妤問「TVB台慶聽話你係會返去做表演嘉賓,係咪真?」郭富城表示:「我係TVB出身,就可以知道我個心係點,今年55周年是好特別的日子,我聽到消息話今年台慶有當年我訓練班嘅老師出現,其實已經退咗休,我好希望見到佢哋。至於你話有咩活動,尊重返TVB啦,留返TVB公布。」

 

【《超能使者》】全家人只係陳展鵬幻想 唐詩詠暗中調查後揭驚天秘密 終找出真相

 

 

他的回答已提供答案,但主持賴彥妤繼續追問:「即係confirm嗰日會出席嘅? 」郭富城仍保持耐心回答:「到時你咪知囉」,全程對答風度十足,獲網民讚賞。

 

 

【消失社交網1年 網民驚訝近照身形大變化】徐子淇發福肚凸凸現身 疑懷第五胎

 

早於今年5月時,這位女主持已有觸目的報道,賴彥妤追問母親已離世的姜麗文如何慶祝母親節,訪問片段曝光後,不少網民都認為她完全冇做功課便去做訪問。

 

詳細報道:【生母早已離家 16年病逝】姜麗文被問點樣過母親節大方回應獲激讚 被鬧爆主播終開腔

 

 

 

(綜合報道)

 

【兩車相撞 車頭嚴重損毀 5名傷者包括2名小童須即送院】

SHARE