【仔定女?】李璨琛太太報喜懷第二胎 原來已經改好名 竟藏BB性別玄機

早前是李璨琛(Sam)的47歲生日,Sam老婆梁志瑩(Sophia)在社交網,貼上4歲囡囡Lucy摸她的肚子照片,原來Lucy就快做家姐啦!

 

 

 

Sophia貫徹她的搞笑文筆宣佈喜訊,直言要做一個無恥孕婦。她寫道:

 

 

「今日係爸爸生日,除咗想同佢講聲生日快樂之外,仲想同大家分享一個更開心嘅消息,就係:老母終於都再次懷!孕!了!因為個肚太唔明顯,但係老母又好想啲人對佢再好啲:讓下位俾佢坐呀、扶下佢過馬路呀、買嘢排隊可以插隊呀、或者買嘢唔洗俾錢呀等等,所以決定要公佈啦!決心要做一個無恥嘅孕婦💪🏼😆 」。

 

不少藝人及網民都留言祝賀恭喜李姓一家。雖然Sophia未有正式公佈第二胎性別,但她在文末放了幾個關鍵hashtag,似乎有玄外之音。

【男童過馬路時遭的士撞到 昏迷重創送院搶救】

 

她寫道:「今次究竟係Richard1.0,定Lucy2.0,大家估下」,不少網民都覺得無故提及已改好的男孩名字「Richard」相當可疑,反而女孩的名字沒有新改,都是叫Lucy。若第二胎是女兒,應該不會仍叫「Lucy」,故此不少人覺得李家將會迎來一位男寶寶。

 

(綜合報道)
SHARE