【自爆賭波賭馬贏咗___萬】被批爛賭洪卓立罕有發爛渣 回應盡顯激氣不滿

藝人洪卓立(Ken)及劉沛蘅(Hillary)自從公開戀情後,兩人不用再神神秘秘,因此經常在社交平台貼相放閃,感情相當甜蜜。

 

 

 

 

自從有了新女友後,Ken心情大靚,不時更新社交網與粉絲互動。早前Ken在社交平台上載兩張贏波贏馬的相片,其中一張是他早前以1000元賭波贏得11500元,另一張就是他6月中賭馬,以賭本720元成功贏回73994元的圖片。

 

 

【燕麥片、麥片有咩唔同?】原來呢三類人不宜吃麥片 

 

 

Ken當時在照片上留言︰「間唔使會玩吓嘅,小注怡情,最好彩呢次,不過輸番晒出去了﹗」3個月就將贏回來的7萬多元通通輸掉。

洪卓立近日於社交網上玩你問我答回答網民提問,有網民問他有否再贏波贏馬。

 

平日乖仔斯文的他疑發爛渣︰「就算有都唔敢開心share啦,話明間中玩吓,又話人爛賭,認真嘢又唔見佢講唔見佢報,亂講個啲又反而咁認真。」

 

有網民表示︰「會唔會覺得好多人對買馬買波呢啲印象唔好,反而股票嗰啲就無事,明明大家都係賭博/ 投資?」

 

 

【曾須終止懷孕 生育時險喪命】傳45歲大S懷上第三胎 徐媽媽以12字回應

 

Ken再次認真回答這位網民的提問︰「我唔敢講邊樣啱、邊樣係唔好、邊樣係有技術,邊樣係靠運氣,我亦唔係鼓吹緊人哋去做呢兩樣嘢。你有你鍾意嘅球隊,我有我睇好嘅公司。只能夠講,小注怡情。至於個小注點樣去畫尺,我諗就要睇番你自己,唔好過分就成立。」

 

 

 

(綜合報道)

 

 

SHARE