【忍痛程度連護士都好震驚】宣佈一索得男 親述驚險過程:人哋有一至十度,我太太係一度都冇

今年年初與前港姐奉子成婚,年初於疫情高峰下懷孕已不容易,生B過程更是驚險萬分,連護士都驚訝她的忍痛程度。

 

 

【英女皇國葬】「斷杖」儀式首度於世人前公開 原來有2個意味深長象徵

 

 

今天夫婦們終於傳出喜訊,兩人的囝囝已出世,隨即獲不少網民送上祝福!

 

 

 

歌手吳浩康(Deep)今天公佈喜訊:「BB係男仔。改名方面而家仲同爸爸磋商緊。太太原本諗住順產,但係去到醫院嘅時候個子宮頸仲未打開,未ready俾囝囝出嚟,醫生建議落催生藥,因為落咗催生藥後會不時有陣痛,仲要係幾犀利嘅陣痛……」

 

 

【警方於現場檢獲遺書】女兒GPS驚揭母親昏迷在酒店廁所 當場證實死亡

 

 

 

Deep續說:「太太一路承受住痛楚,醫生同護士亦都同佢講子宮頸唔係好ready,唔ready嘅程度係,人哋有一至十度,我太太係一度都冇,太太內心失望之餘亦都好擔心,當然佢亦都好期待囝囝嘅出現,但始終冇呢方面嘅經驗,所以就會擔心啲,佢足足經歷咗十七個鐘頭嘅呢個狀況。」

 

 

【45歲太太高齡誕女】謝天華近3歲愛女正面曝光 網民大讚「妹妹太可愛喇」

 

 

吳太郭思琳的忍痛程度,連護士都感震驚:「其實你太太真係好忍得痛,佢可以咁樣頂,仲頂咗咁多個鐘。」
Deep坦言非常佩服太太:「真係好多謝佢,一啲都唔簡單,希望我可以繼續好好配合佢嘅生活啦,最後多謝大家、媒體對我哋一家人嘅關心、所有人對我哋嘅祝福,多謝晒。」
(綜合報道)
SHARE