【多張幼稚園畢業照曝光 網民大讚超可愛】5歲細女食奶嘴被公審 爸爸張繼聰回應勁霸氣

藝人張繼聰和太太謝安琪(Kay)婚後育有一子一女,其中細女張靖(Kakaball),轉眼間已經幼稚園畢業!

 

 

 

夫婦們不時都會在社交網分享女兒的相片及短片,深得網民喜愛,表情多多十分可愛,因此有跟多粉絲和網民捧場。

 

 

 

爸爸張繼聰亦有在社交網分享女兒的幼稚園畢業相,見到Kakaball張靖人仔細細穿上畢業袍非常可愛!

 

 

 

日前張繼聰再分享一條Kakaball咬奶嘴的短片,怎料卻有網民批評:「咁大個都用奶嘴?」片中見Kakaball穿上睡衣咬著奶咀,在家中不同角落打招呼,不少網民看到這位可愛的小女孩都覺得好搞笑,並指片段很治癒。

 

 

 

可是,亦有人質疑Kakaball已5歲還咬著奶嘴,指可能會影響牙齒的發育及引致其他口腔衛生問題。

 

 

 

 

【繼位後疑被爆大鑊】56歲男自稱是查理斯私生子求驗DNA 透露當年8個月大時秘密 

 

一向愛女心切的張繼聰即霸氣回應:「依個世界真係好多人關注人哋嘅小朋友點解食奶咀,我做老豆都未慌,你哋定d嚟啦。我嘅睇法係,大人都會有好多壞習慣,好多時仲會影響人,小朋友想食奶咀,其實無傷大雅,佢唔會廿四小時狂食直到18歲呱?」

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

SHARE