【用超級名牌奶樽 索價$XXX 網民:好富貴】孻仔一出世就入ICU插喉 張致恒透露孻仔最新情況

張致恒(Steven)太太區燕雯(雯雯)日前(5日)在社交平台透露早產誕下第3胎,由於BB比預產期早了一個月出世,要在深切治療部留醫及插胃喉……

 

 

 

【失獎反獲富爸爸送2千萬豪宅?】「國民初戀」富家女姚焯菲豪宅大公開 

 

 

 

 

 

 

幸很快就可出院回家。Steven今日在社交平台表示孻仔已出院回家,第三度當爸的他留言︰「張氏三少爺,張天朗返咗屋企啦!」

 

 

 

【疑似與中學生發生性關係】TVB男藝人被揭有正印下擁多名SP 逼女友服避孕藥 對話截圖被公開

 

 

 

 

Steven貼出的照片,見到正餵囝囝食奶,而且他使用「奶樽界Hermes」之稱的Hegen奶樽,網民看到都覺好富貴,而小朋友的臉上就見到兩個小傷口已經結焦。

 

 

 

【父母高仔女唔一定都高】隨時矮人15cm 關鍵在於兩種營養素

 

 

 

 

Steven寫道:「張氏三少爺。張天朗返咗屋企啦」,順道公佈細仔名為「天朗」。

 

大細仔都有用Hegen奶樽,根據網站顯示,這個品牌的奶瓶最便宜約$360兩個,最貴約$260一個。
(綜合報道)
SHARE