【願為單文柔承擔】陳展鵬:唔想令大家尷尬

    於觀眾及粉絲眼中,打從無綫劇集《城寨英雄》開始,早已認定陳展鵬與胡定欣為一對,但往往天意弄人,途中卻殺出個曾參選港姐的單文柔,令大家嘩然之餘,更跌到一地眼鏡碎,起初粉絲們對展鵬這位新歡的確未能接受,但正所謂你有你鬧,我有我愛,早前趁公司活動更雙雙接受訪問,以行動證明這段戀情並未動搖。

    唔想令大家尷尬

    不過隨住近日展鵬與定欣新劇《同盟》正熱播,「定鵬」緋聞又再被翻抄,展鵬對此也大感無奈,他謂:「冇法,惟有順住去,其實好多演員喺劇度付出好多,但每次報紙都係出現定欣、山聰、我呢啲,又會出咗啲唔係關於參與呢套劇嘅演員新聞,我諗監製都未必鍾意!(接受咗每次被問感情事?)冇所謂,只要唔好令大家尷尬,私下問乜都得,你問乜都會答,我又唔會避開問題唔答,但要睇場合,係好難控制到,可能咁先有Gimmick,希望大家有個平衡。」

    「唔在乎認唔認,要保障對方」

    展鵬坦言從來沒有專登低調感情事,認為媒體可能會覺得他是逃避,他謂:「有時未必咁合適,冇啦啦半版(指報紙)係佢(單文柔),好奇怪,可能觀眾鍾意睇,有時覺得男人投入工作,唔好擺咁多兒女私情,公司活動冇咩所謂,各有各開心。(咁認唔認拍拖?)唔在乎認唔認,要保障對方,認拍拖、結婚唔難,係時間性啱唔啱,開心當然好開心,唔開心亦會受好多壓力,分開仲要承受,我係成熟男人,總之合得嚟開心就自然係,時間證明一切!(依家感情生活ok?)幾好,冇乜特別啦!」

    同定欣不嬲最有默契

    談到前緋聞女友定欣,展鵬不諱言雙方默契度已達到沒有需多講地步,只要一個眼神便獲悉對方所想,更謂:「大家已經有咗默契,有種互相信任嘅基礎,令我哋可以喺特定空間發揮到好多嘢,喺咁多個拍檔之中,暫時只有定欣可以做到咁樣,至少呢個圈入面,冇女仔可以有佢咁嘅體能先啦!劇入面佢打得好甘,搞到佢都驚驚地會變咗做打女,記得拍之前有一齊跟教練操體能,定欣玩嘅重量係同男仔差唔多,所以畀佢打一巴都幾係嘢!當然,成套劇都會有親熱戲,動作得嚟都浪漫嘅。(呢套劇有喜劇成分,覺得自己搞笑叻唔叻?)平時係少拍呢啲戲,所以今次拍之前都排,間唔中可以爆肚,同埋加咗好多動作落去,令成件事好笑好多,我同定欣劇入面嘅對手全都係咁,好好笑。」

    容易受傷的男人

    雖然定欣不乏打戲,但展鵬自言也毫不遜色,劇中要應付連場巴西柔術及綜合格鬥(MMA),由於後者從未接觸過,所以開拍前特別上堂接受訓練,沒料過程間差點弄傷頸,認真驚險。對於近年開工頻頻受傷,儼如容易受傷的男人,展鵬表示理應因缺乏休息所至,他謂:「巴西柔術係幾難,體力要好夠,我學咗幾招,原來每招都有名堂,但拍嗰時都有用替身,因為體能真係唔夠,監製知我好唔夠瞓,套劇試過最長開工40個鐘冇瞓,每日開廿個鐘係基本,不過最甘係拍《叛逃》,成50個鐘冇瞓過。」

    對於劇中最深印象的一幕,展鵬首推於台灣沙灘拍攝的衝浪戲份,透露當時天氣僅得5、6度,海浪亦起伏不定,已放下該玩意十多年的他,卻要於沒有救生員情況下落水,故顯得戰戰競競:「一捲出去海就冇,但都要頂硬上,好似最終都有兩個take上到板,導演仲喺個shot度偷到好多嚟用,好開心。」至於揸槍部分,展鵬笑指這令他苦惱了一陣子,他謂:「唔眨眼真係難,都唔明定欣同鮑姐(鮑起靜)點解可以開好多槍都唔眨眼,我有個shot開8槍,監製話我好嘢,8槍都眨晒眼,所以叫我下次都係戴番副超,後來到中尾段,我終於衝破到障礙,原來唔係驚槍聲,係驚開槍之後嘅火,團火喺面前自然會驚,之後我睇番好多戲,原來好多男演員會眨眼,就連周潤發都有,只不過依家大家要求高,想個個都似這個殺手不太冷咁,開槍點都要型用靚啫!」

    (on.cc東網)

    SHARE