【原來戲假情真】李佳芯自爆對已婚對手動心:佢真係一個太好嘅男人

視后李佳芯(Ali)於早年表示與陳炳銓結束7年情,去年11月被爆跟有「蟲草大王」之稱的陳恩德(Mark)密會,當時Ali回覆時否認戀情,看來網民都十分關心Ali的人生大事。

 

 

【激罕高調放閃】吳業坤首曬日妻正面大頭照 吳太罕有公開回應老公超甜蜜 

 

近日Ali亮相楊詩敏(蝦頭)及連詩雅主持的網絡節目,期間罕有大談感情事,更曾試過拍戲戲假情真,演技精湛的Ali坦言雖然懂得控制感情收放自如,但亦坦言曾對對手心動,對方還是一名有婦之夫……
Ali透露曾迷失,懷疑是否戀上對手陳豪。跟陳豪合作過多部劇集的她,最初在《潮流教主》角色是敵對,且自己性格較慢熱,當時二人不太熟。
到《誇世代》開始演一對,熟絡後覺得陳豪好nice,不論戲內戲外都好照顧人,又是好爸爸及好老公。在拍攝《誇世代》與《殺手》之間,她曾有一刻會想起這個男人。她稱跟陳豪拍劇時,看到對方每晚跟太太視像通話好甜蜜:「會覺得這個男人好到做老公一流,會有這種男人喺邊度搵嘅感覺」。

【半百馬德鐘成功勁減20磅 幕後功臣太太張筱蘭公開減肥餐單】

 

「我好多套劇同佢一齊拍,《跨世代》開始熟,劇中我哋係一pair,因為阿Mo真係一個好Nice嘅人,無論戲內戲外都好照顧,佢係一個好好爸爸、好老公。有一刻會諗呢個男人,如果我早幾年入行,如果佢未結婚,真係會中,因為佢真係一個太好嘅男人。」

 

期間又講到Ali自己的性格影響感情事,她指自己性格獨立,拍拖時男方感受不到被需要的感覺:「我冇畀到對方,我好需要照顧嘅感覺,佢成日覺得我可以自己搞掂,我會覺得唔好煩,自己做到就做,其實好蝕底。」
(綜合報道)
SHARE