【趕不及見母親最後一面】袁文傑數度哽咽:冇崩潰過,只覺個心好似慢慢畀嘢刮緊

袁文傑近日出席訪談節目,他憶述2018年時母親因病離世,當時傷心不已的他,將與女友張潔蓮(Jackeline)的婚禮延期兩年,而袁文傑談及母親時更數度哽咽。

 

 

【透露原因係…】叻哥陳百祥突宣佈最後一次亮相

 

 

 

原來袁母離世當日,袁文傑碰巧要參與大型外景場口拍攝,但一心想陪母親度過最後一段時間的他,雖然已盡力與劇組協調,往返醫院及拍攝場地,可惜因母親的情況反覆,最終還是趕不及見最後一面……

 

 

 

 

 

 

 

他遺憾說:「好記得再次趕去醫院,電梯門一打開,Jackeline坐喺張長凳度,同我講你唔使咁趕。」他坦言全靠太太陪伴,才能從喪母傷痛走出來:「由媽媽走時開始,我冇崩潰過,只係感覺個心好似慢慢畀嘢刮緊,多得Jackeline喺我身邊,佢冇畀任何壓力我,我需要乜嘢,佢都盡量幫我。」

 

 

【女兒放學後情緒激動 從家中跳下惜搶救不治 母親驚聞噩耗拒入院】

 

 

 

 

除了分享與母親昔日相處點滴,袁文傑坦言能夠在娛樂圈堅持下去,全靠媽媽的支持及無微不至的照顧:「無論我開工到幾夜,佢都會瞓住等我,煲返熱啲湯畀我飲。」他指母親還影響自己的做人態度:「佢教我做嘢要公平,唔好太過計算,我一直有記住。」

 

 

 

他又遺憾沒有留下太多與媽媽的合照,他說:「細個爸爸媽媽都要為口奔馳,邊有咁多閒情逸致買相機,去到近呢廿年環境開始好啲,但媽媽身體開始唔係咁好,睇返啲相見到佢都係比較憔悴。」

 

 

 

 

(綜合報道)

 

【透露原因係…】叻哥陳百祥突宣佈最後一次亮相

SHARE