【被揭辭演新劇女主角 由另一視后臨危受命頂上】李佳芯今現身交代最新身體狀況

「視后」李佳芯(Ali)近月來可謂忙過不停,除了之前拍攝新劇《有種好男人》之後,又跟黎諾懿、麥美恩及劉穎鏇合作綜藝節目《仨心友行3》。

 

 

【多個學校群組擴大急停課 最新個案有1班4名學生確診】 

 

 

 

 

 

近日有傳媒爆出,Ali原定於下月要開拍另一新劇《靈戲逼人》,跟藝人張振朗合演一對人鬼之情,不過很快就有消息指Ali因健康問題推辭……

 

 

【疫情反覆】新變種病毒增源頭不明個案 患者行蹤曝光 

 

 

 

 

並改由另一視后龔嘉欣臨危受命頂上。

 

 

 

 

日前Ali接受娛樂台訪問,終現身公開辭演原因及交代現時身體狀況:「始終之前都有前科(身體),每一次開完一套劇,都畀自己好大壓力,所以無論情緒、狀態、身體都好容易有毛病。」

 

【元朗父母涉謀殺親女 更多細節曝光】女嬰面部頭顱及上半身變色腫脹已死去多日 消息指有人稱要為女兒驅魔 

 

 

 

不過Ali亦坦言好想飾演女鬼,原因是自己未試過做女鬼,這類另類角色有機會都想試試。

 

可惜Ali無法接拍,因為身體已經響起警號,TVB亦理解她的苦衷:
「隨時影響身體、影響拍攝、進度,好難要人哋吓吓就到你。所以都同公司傾過,驚我負擔唔到。我一直有睇中醫休養身體,中醫建議我盡量唔好捱夜。我都有做針灸,但都係無法彌補直踩拍劇對身體帶嚟嘅傷害。有啲劇組就真係要24小時直踩兩、三個月,咁吃力嘅時候,我擔心我身體負擔唔到,所以我想平衡啲!」

事實上,Ali在2017年身體曾出現問題,當時她發現卵巢附近有約10cm的腫瘤,並入院進行切除手術,康復後便開始很注重健康。

 

 

 

(綜合報道)

 

 

SHARE