【當時1個原因唔想放棄戀情】伍允龍罕談與鍾嘉欣八年地下情:唔忿氣

演員伍允龍及安志杰為節目擔任嘉賓,期間二人被問及過去難忘的感情經歷。

 

 

【王祖藍曾花三年忘記李亞男:有諗過我哋唔匹配,亞男真係可以嫁得好啲】

 

 

 

 

 

 

雖然訪問中全程沒有提及舊愛名字,但當年伍允龍與鍾嘉欣的八年地下情已是圈中公開的秘密,可是之後無疾而終。

 

 

 

 

 

伍允龍直言:「當年我成日畀人叫茄喱啡、奀星,但其實我拍咗好多戲,亦好努力去做,好似《賭城風雲》一個鏡頭被車撞,我撞咗成25次,又試過由一樓跳落嚟差啲斷腳,但都冇人知,我唔係投訴,只係唔明白點解焦點會放喺同邊個拍拖。」

 

 

【夜晚瞓覺有呢四個表現】可能患上早期肝病

 

 

 

節目主持人崔建邦問他受負面影響爲何不放棄那段感情?伍允龍表示:「當年是開心嘅,只係對方因工作問題要收埋我少少,我ok嘅。(你覺得電視台畀咗壓力你哋?)我明嘅,當時佢好紅,而我係Nobody,因為工作要收埋我,呢一行係咁,但覺得過分咗去做呢件事,變咗個傷害喺我度。」

 

 

【36歲教師打8歲男童後 自行報警拉自己】

 

 

伍允龍當時覺得該段感情是開心的,不想放棄,因此他甘願承受其他所有負面東西包括傷害,繼續感情關係。

 

 

當年伍允龍被棒打鴛鴦承認有不滿及不開心:「係唔忿氣,但長大咗,過咗去喇,咁啱當時TVB有幾部劇搵我,但我經理人覺得唔適合推咗。」之後他遇到劇集《城寨英雄》成功入屋,他想入TVB去證明自己可以做到,有自己的價值,讓大家看到他的工作態度。

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

【王祖藍曾花三年忘記李亞男:有諗過我哋唔匹配,亞男真係可以嫁得好啲】

【夜晚瞓覺有呢四個表現】可能患上早期肝病

【每年學費18萬】15歲姚焯菲被要求重做功課 網民驚訝畫得咁靚竟然要重做

【女神由細靚到大】張曦雯晒童年照 驚爆同吳彥祖撞樣!

【36歲教師打8歲男童後 自行報警拉自己】

【涉謀殺夫婦被捕】女疑犯曾任電視台演員 曾公開指兒子遭丈夫虐待:兩個仔都係我身上掉下嘅一塊肉 

【全家福不滿樣子超明顯】鍾嘉欣宣佈第三胎性別 細仔揚言唔會幫手照顧

SHARE