【最後多得一人親自挽留】羅家英爆太太汪明荃諗過離巢:都好唔開心

    資深藝人羅家英(家英哥)早前曾為電視台擔任節目嘉賓。節目中家英哥談到自己8歲起已登台做粵劇,而由大老倌變成為人熟悉的喜劇泰斗,則是因為接拍了周星馳的電影,最經典必然是家英哥在《大話西遊》中飾演唐僧高唱《Only You》,家英哥指當時是以擅長的粵劇腔演唱英文歌,加上認真做戅居事,令角色深入民心。

     

     

    家英哥又談到在大台拍完數部電視劇後覺得沉悶,所以就算當時收到好友薛家燕拍攝處境喜劇的邀請,他也堅決拒絕。他又透露亦曾因拍劇長踩這個慣例感到不合理,於是嘗試挑戰權威……

     

    他受訪時表示:「劇組唔可以覺得有大台撐腰,就叫演員一早返去等幾個鐘先埋位,我唔驚俾公司雪,咁我咪搵佢哋拗頸囉。」

     

    家英哥還在節目中大爆太太汪明荃(阿姐)曾經不想和大台續約……

     

     

    他當時罕有透露原因:「當時『大台』幕後換咗一批新人,阿姐覺得不被新人尊重,而且自己多年來嘅貢獻都被公司忽略,有一段時間都好唔開心。」

     

     

    家英哥表示最後幸得邵逸夫親自開口留住阿姐,令Liza姐放棄離巢念頭,效力公司至今已經半個世紀。

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE