【14歲細女亭亭玉立獲讚似龔嘉欣勁搶鏡 當眾踢爆父母蘇志威劉小慧秘密】

由李思捷主持的遊戲節目《思家大戰》,其中一集嘉賓包括蘇志威(阿細)、劉小慧、細女Ina、蘇永康及蘇志威哥哥組成的「Sohea自由行」隊,以及胡渭康、韋綺姍、海俊傑、莫鎮賢及歐陽德勛組成的「新秀」隊。

 

 

 

 

集内容亦相當有趣,民調問題亦相當有趣,其中一條是:「問咗100個男人,你會形容你老婆係乜嘢動物?」阿細因一時口快將「老虎」答錯成「獅子」,將回答權奉獻給「新秀」隊,海俊傑尷尬地估答案是「豬」,全場掌聲雷動!

 

 

思捷更挑機說:「阿嫂!你係咪睇緊?」原本已驚驚豬的海俊傑笑言:「我返去實畀老婆掹耳仔。」他補鑊說:「對唔住呀老婆!我唔係話你!」

 

 

 

説到全晚最搶鏡的是14歲Ina,樣子甜美的她近日被獲讚似「少女版龔嘉欣」,加上性格活潑及害羞表情,令大家都忍不住大讚可愛。

 

 

 

 

當Ina擔任代表競猜「問咗100個人,有4個最多人答答案,父母叫仔女唔好做,但自己會做嘅」時,她爽快地說出「講粗口」,全場馬上嘩然,矛頭直指阿細及小慧,思捷使出Mean招追問:「阿爸勁啲定阿媽勁啲?」令女兒Ina相當尷尬……

 

 

 

小慧見狀即淡定解圍:「佢哋真係唔係好識分咩係粗口,我哋好優雅㗎!」最終Ina憑「講粗口」,答中第一名答案。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

SHARE