【打疫苗有咩要注意?】小心打咗等於冇打!

    正所謂「養兒一百歲,長憂九十九」,為人父母一定會好關心子女嘅一切,特別係健康狀況。

    為咗仔女嘅健康,唯有忍痛帶佢哋去打疫苗針,見到佢哋每次打針都喊哂咁口真係有啲唔忍心。

    早前竟然有媒體揭露內地黑心疫苗,所以大量內地家長紛紛同仔女來港接種疫苗。但其實香港私家醫生的疫苗貯存監管同樣存在漏洞。

    雖然市面上有貯存或藥物專用雪櫃售賣,但原來絕大部分嘅私家醫生僅用家用雪櫃儲存疫苗。 其實家用雪櫃開關門時會產生溫差,故此不宜用作儲存疫苗。佢哋甚至只係一早一晚查看櫃溫,無人知存放嘅疫苗是否會因累積高溫而失效,導致小朋友隨時接種已經失效的疫苗。

    打咗等於冇打,分分鐘仲要打多次,結果又要喊多次,真係見到都肉赤!

    早前樂善堂診所的疫苗儲放於溫度過低的雪櫃,香港醫院藥劑師學會會長崔俊明表示都有機會影響功效,甚至將功效降至低於一成。 另外政府監管方面都有漏洞,原來只要無人投訴,衞生署從來就唔會理私家醫生如何貯存疫苗。

    為咗小朋友嘅健康,識揀一定係揀有嚴謹的疫苗儲存及庫存管理政策嘅專業醫療所,除了採用最高標準的疫苗雪櫃外,更加設後備電源。即使面對停電的情況,也能馬上為雪櫃提供電力,確保疫苗不會因失溫而失效。

    每支疫苗均有RFID追踪晶片,不但可以記錄疫苗資料包括生產商、批號、有效期及疫苗用途等,透過晶片跟蹤疫苗去向,保證疫苗從雪櫃提出至注入寶寶體內的每分每秒也有準確記錄,仲可以登錄個人的醫療帳戶,喺網上查閱所有針藥紀錄,令到家長放心哂。

    換言之,帶小朋友打針就可以放心又安心啦!唔需要再驚「洗唔洗補打?」、「有冇效?」等等嘅問題。

    以上資訊由LuxMed提供,想了解更多,致電:+852 3589 6758 / +852 3725 5500 或瀏覽:http://www.luxmed.hk

     

     

    SHARE