【晒近照被網民鬧爆:咁樣好易小產,有無常識?】大肚梁諾妍高EQ回應

梁諾妍(Inez)與丈夫洪永城雙喜臨門,至今Inez已懷孕近5個月。

 

一向熱愛跑步屬運動型女生的Inez,原來在胎兒兩個月大後便恢復了跑步習慣,每天慢跑6至8公里。

近日Inez透露花了54分59分完成夜跑八公里後自拍打卡,留言表示:「輕鬆8k」。

 

 

不過此舉就惹來部分網民不滿留言:「你唔係大肚嘅咩?咁對你個細路,攞個肚嚟博,一啲都唔錫佢。」、「跑少九個月會死咩?」、「咁樣太危險」,亦有網民叫Inez不要太相信醫生的話,留言力勸她停止跑步,「醫生好多嘢都唔會包㗎,我都堅信你好好運,不過唔好博喇,可以好多運動選擇啫。」

 

 

甚至有網民表示:「咁樣好易小產,為人母親咁都唔識?有無常識。」隨即引發駡戰……

 

 

 

洪太Inez面對多位網民質疑及駡戰,天性樂觀又開朗親民的她以高EQ、冷靜回答網民,她解釋自己已諮詢過醫生意見才會繼續跑步:「醫生話未懷孕前已經有跑開步,到懷孕後繼續跑步唔會影響胎兒,仲可以幫助到胎兒健康發展,你都可以research多啲關於懷孕跑步資料。」

最後還打了一個大眾化的笑臉表情,非常友善!

(綜合報道)

 

SHARE