【無贍養費 獨自湊大3個仔】羅霖罕談前夫哽咽:離婚唔係一朝一夕,我忍咗好多年

羅霖早前擔任節目嘉賓。主持人麥玲玲相當佩服二人,她認為女人結婚後的責任已經夠多,而沒有另一半分擔,絕對更加辛苦,不過大讚羅霖做得非常好。

 

 

【莊思明宣佈押後婚禮】莊鍶敏三姊妹送亡父最後一程 談莊父遺願即淚崩 

 

 

羅霖受訪期間更邊講邊哽咽……

 

 

羅霖選美後在娛樂圈工作5年就結婚,麥玲玲形容她是嫁入豪門,可惜外界不太看好,羅霖說:「坊間好多朋友真係好多打賭,睇吓結婚定分手。我都冇諗過同佢(劉坤銘)結婚,我18歲就做空姐,豪華生活同美食都少少見過世面,對佢初初冇乜感覺,因為佢唔係我鍾意嘅類型,當初佢話追我,我係好驚,因為當時八卦雜誌話佢係公子,又同其他娛樂藝人一齊,所以初初都係避開佢,不過後來一大班朋友活動,就成日見到佢。」

 

 

【兒子失蹤6年 家人今才報案 警公開發相尋人後 兒子自行到警署銷案】

 

羅霖認為堅強湊大3個兒子,看上去很有型,但都是為世所迫,她哽咽表示:

 

「離婚唔係一朝一夕,我忍好多年,都希望啲仔大啲先,直至佢超越咗我底線其中一點,所以就離婚。(贍養費?)離婚一刻贍養費係零,我負責小朋友生活費,前夫負責小朋友教育費,點知過半年佢同我打官司,想分我一半錢,學費佢都只想畀部分,打官司真係好心力交瘁,我一個女人點算好呢?幸好媽咪話有飯食飯,有粥食粥,叫我返去。」

 

 

【早前被陳煒摸肚惹關注】準新娘宣佈「雙喜臨門」:一直工作到結婚當日

 

 

問到為何有勇氣一個帶3個孩子?羅霖解釋起初只是帶細仔離家,不過大仔及二仔主動帶行李去找她,變相負擔愈來愈大,她說:「離婚後我冇諗過復出,因為年紀好大,只係諗住同朋友夾份做生意,不過離婚新聞之後,有廣告同工作搵我,於是雙線發展。」

 

 

羅霖稱兒子始終沒女兒窩心,但二仔就讀心理學之後,有次回港放假對她說:「呢幾年辛苦你喇,你所做嘅嘢,我都睇到呀!」這時羅霖便哽咽…

 

 

 

 

羅霖笑言離婚初期是最多人追求,可惜照顧3個小朋友太大壓力,好擔心感情生活,會令她崩潰,現時會期待找個伴,她說:「頭家好辛苦,想有個伴,啲仔將來有家庭唔會理我,我做好心理準備,對象唔使係筍盤,最緊要大家溝通到,佢心地好,唔使靚仔都可以。」

 

 

 

 

(綜合報道)

 

 

 

【莊思明宣佈押後婚禮】莊鍶敏三姊妹送亡父最後一程 談莊父遺願即淚崩 

 【兒子失蹤6年 家人今才報案 警公開發相尋人後 兒子自行到警署銷案】

SHARE