【亞姐變闊太】經歷兩段婚姻 已為「五子之母」

     

    現年40歲、95年亞姐亞軍黎淑賢(Bonnie)係出名嘅索媽,與前夫盧惠光生咗兩個仔。後來嫁俾現任丈夫、美容醫生許智政再生兩個仔,但身材依然fit到漏,一啲都冇走樣。

    不過,黎淑賢最近嘅嘅樣就被指好膠,五官越來越精緻,有整容之嫌。

    日前Bonnie接受訪問時,誓神劈願否認整容,佢話:「對我嚟講,要開刀嘅先係整容,我冇開過刀,我只係打咗針!」Bonnie老公係美容醫生,Bonnie打美容針當然由老公負責。

    問佢係咪女為悅己者容,同時又要取悅老公?Bonnie一口否認話:「點解我要取悅別人?至緊要係自己覺得好睇,唔需要為別人而生活!」

    盧惠光係黎淑賢嘅前夫,被問到佢上一段婚姻對現在有冇影響,佢話﹕「每一段婚姻都唔同嘅,對象唔同吖嘛!不過人係會長大,以前我10幾歲就結婚,當然唔夠成熟,o依家我有4個仔,從佢地身上,我都可以學到好多嘢!」

    Bonnie隨後笑住更正:「應該係5個仔先啱」因為第5個仔就係老公!

    「我真係精神分裂!對住個大嘅就要講大人嘢,對住細嘅,又要扮cute。我成日叫錯佢哋嘅名,有時要叫4次先叫得啱,連工人姐姐都笑埋一份!」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE