【王祖藍曾花三年忘記李亞男:有諗過我哋唔匹配,亞男真係可以嫁得好啲】

    兩女之父王祖藍早前接受電台訪問,提到當年為何有勇氣追求05年華姐冠軍李亞男,祖藍直言因為太愛,即使沒有勝算,也要拼命一試。

     

     

    【夜晚瞓覺有呢四個表現】可能患上早期肝病

     

     

     

     

    他說﹕「我哋係06年透過藝人之家認識,我決心追佢,除咗因為靚,我仲好想有個好乖嘅伴侶管束自己。我有諗過我哋唔匹配,佢嗰個年紀,一定係喜歡王力宏嗰種俊男,點會鍾意我呢?通常男仔唔敢追一個女仔係因為怕瘀,冇勝算嘅話一個男仔係唔會追一個女仔,但我覺得佢已經好到一個地步,我係唔怕瘀,所以就追佢。嗰次被拒絕後,我係喊到停唔到眼淚,我係有心理準備失敗,但我唔介意面子,但仍然會傷心,因為真係好喜歡佢,佢差少少就同我喺埋一齊。」

    三年後,二人卻巧妙地因緣份再次走在一起,祖藍自覺是神的安排:「後來教會有個Trip請我哋去美國,我當時好驚,因為花咗三年時間去忘記佢,但點解又被安排呢個Trip,畀我同佢一齊去呢?我記得當時我仲去搵樂小姐,推薦亞男去參加《舞動奇蹟》,其實我係想使開佢。本身佢都答應咗,點知有日佢起身一落床就拗柴,三個月唔能夠跳舞,所以佢就去教會嗰個Trip。既然三年嚟大家都喜歡對方,就唔係衝動,更認識真正嘅對方,所以就決定喺埋一齊。」

     

     

     

    【女神由細靚到大】張曦雯晒童年照 驚爆同吳彥祖撞樣!

     

     

     

    兩人拖拖拉拉,於2009年才開始拍拖。祖藍亦曾在其他訪問中笑謂:「我都唔知點解……作為一個基督徒,我覺得自己應該係落咗佢降頭。佢為咗我決定唔返加拿大喎……佢真係可以嫁好啲,你唔好計依家嘅我吖,佢同我一齊嘅時候我都未……咁富有。」

     

     

    【36歲教師打8歲男童後 自行報警拉自己】

     

     

    新婚不久,祖藍就要到内地拍劇三個月,當時有傳亞男因此情緒出現問題,被問及會否怕在内地惹來狂蜂浪蝶?祖藍坦言有自知之明及對自己有信心:

     

    「傻啦!我唔會呃自己,一來我自己係唔會畀呢種機會發生,我去邊佢都知道,我身邊嘅同事都好錫亞男,係唔會放過我。就算真係有呢種女仔打電話畀我、Flirt我兩句,你唔好當我係小朋友,我已經過咗嗰個年紀。唔通貪我靚仔咩?你對我有興趣,唔通因為我有才華?我同亞男十年感情,點會因為一個眼神,就好似搵番青春一樣?另外就係我會確保自己嘅婚姻冇問題,如果覺得老婆好悶,成日嘈交,返到屋企都已經冇咗浪漫,感情轉淡,先會有機會有婚外情,所以我同亞男之間會懂得保鮮。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

    【夜晚瞓覺有呢四個表現】可能患上早期肝病

    【每年學費18萬】15歲姚焯菲被要求重做功課 網民驚訝畫得咁靚竟然要重做

    【女神由細靚到大】張曦雯晒童年照 驚爆同吳彥祖撞樣!

    【36歲教師打8歲男童後 自行報警拉自己】

    【涉謀殺夫婦被捕】女疑犯曾任電視台演員 曾公開指兒子遭丈夫虐待:兩個仔都係我身上掉下嘅一塊肉 

    【快將生日 早幾天已與友人慶生】前保安局局長李少光寓所離世 獨子李霖恩透露父親身體狀況:早前爸爸跌倒

    【全家福不滿樣子超明顯】鍾嘉欣宣佈第三胎性別 細仔揚言唔會幫手照顧

     

    SHARE