【傳與百億男友分手】阿Sa渴望組織家庭甘願雪卵2次 連打10日針 曾打錯針勁驚!

    藝人蔡卓妍(Sa)近日被指與百億太爺三年情告終,一向把感情事低調處理的阿Sa在這三年間默默爲將來的婚姻及家庭付出,年紀不小的她早年更決心雪卵,更做了兩次。

    一直渴望婚後有小朋友的阿Sa早已準備「雪卵」:「要食咗保健品先,我食咗幾個月喇,之後要每日打針要連續10日。因爲打完賀爾蒙針成個人會變肥腫,所以要有時間先可以做,果排要閉關唔見人。」

    阿Sa稱雪卵在香港進行:「不過諗起打針就好驚,因為要自己打落個肚度,所以可能到時都係每日去搵醫生打針。而選香港係因為香港一定要婚後先可以用粒卵子,所以對小朋友嚟講,有一個完整家庭好啲。」

     

    及後她在台灣工作時,因為計錯數搞到打錯針:「計錯日子,打錯分量,勁驚,當時人在日月潭,即刻打電話畀香港醫生,佢話打錯咗冇法,叫我第二日去台中搵間診所買排卵試紙,睇吓啲卵有冇消失。」

     

    她又說自學在肚子位置打針,初時好驚,要求醫生幫手,誰知醫生一下推手便完成,之後自行打針已不怕。

    (綜合報道)

     

    SHARE